Det är dom små sakerna..

som gör mig lycklig.
jag är ingen tjej som kräver att min karl ska ge mig blommor på alla hjärtans dag.
jag kräver inte att han ska smöra för mig dagligen, jag kräver absolut ingenting tofflande.
jag kräver inte av mina vänner att dom ska egoboosta mig genom att säga hur fint klädd jag är dagligen osv.
jag vet mycket väl vad dessa personer tycker om mig innerst inne.

Det är dom små söta sakerna som betyder mest för mig.
ta t.ex dessa två print screen´s





det är sånt här som gör mig lycklig.
Såna här saker kan jag sitta och läsa, om och om igen!
jag tröttnar aldrig.
kan inte riktigt förklara.
men det är såna här småsaker som gör att jag faktiskt känner att jag lever <3

Kommentarer
Postat av: Thirése

jag håller verkligen med dig om de där smågrejerna som gör livet värt att leva:) ett sms "jag älskar dig" och inget mer med det gör mig gladast i världen:)

2011-02-17 @ 16:27:11
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0