Hemma i borlänge.

nu är jag hemma i borlänge igen.
pappa kom och hämtade mig i falun, snäll som han är <3
han frågade om jag fått mina csn pengar denna månad men jag sa att dom kommer den 27:e
"här, ta en femhundring", min pappa är bäst ^^

jag väntar på att sara och adde ska äta klart sin fjantiga middag och komma ner på kaffe
jag sätter 50;- på att jag får ett sms av sara att dom är "för mätta" för att komma ner, eller att dom inte orkar.
sätter någon emot?:P


jag borde läsa igenom religionsboken nu .. åh vad less jag blir.  jag kommer aldrig att lära mig dessa 42 sidor tills imorgon.
fast vem vet, provet kanske är enkelt?
jag ska iallafall göra det imorgoN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0