Huvudvärk Check!

huvudvärken är borta.
måste ha varit sara som trollade bort den när vi spelade yatzy nyss.
hur kommer det sig att jag alltid mår bra när jag får vara social en stund?

Kanske är dags att göra sig lite fin?
lite fin för kims skull eftersom jag åker dit ikväll!
gah vad skönt det ska bli att vara i falun under helgen.

Illamåendet sitter kvar.. stenhårt. Överväger faktiskt att äta i helgen och köra blandad kur istället för ren kur med cambridge.
för såhär dåligt kan man inte må, det känns nästan som om jag har influensa i kroppen. ont överallt, huvudvärk och illamående. så var det inte förut. matlust har jag inte haft idag heller fast man brukar vara superduper hungrig.
Iallafall så ska det bli skönt att gosa in mig i kim ikväll , jag längtar riktigt rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0