Idag är en bra dag !

idag är en ruggigt bra dag
mitt humör är uppe bland molnen :)

har skickat iväg kim till affären så han kan handla kyckling och ris (verkar vara den enda maten vi lever på just nu, men det är ju sååå gott, iaf om JAG får laga den)
kim krävde den där goda såsen till, ;)

vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, gosa till ett par filmer blir det väl!




1.kims gosande, jag får aldrig nog
2. Morgonsex!
3. helger



1. snön.

jag har inget mer att klaga på, jag är för glad för att klaga idag :)

Kommentarer
Postat av: Malin. Ö

Gud va bra med en bra dag. Det är du värd Emma. Eller Ämmah som du kallade dig när vi lärde känna varandra.

2011-02-26 @ 17:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0