kräk-säsong

jag har hört att det är allt fler som ligger hemma och kräks.
ja, det är nog så att jag också lär spy snart.. efter att ha sett dessa "moderna kläder"
"kräk" är nog det ordet som beskriver vårens / sommarens mode ganska bra.
Hur tänker folk? Vem skapar dessa? vem är ansvarig? vem är det jag ska hata?
detta är förskräckligt!!!!

1. kläder med för mycket mönster är ALDRIG okej. det är ju som att snorta kokain och kika i ett kaleidoscope.

2. jag trodde jag skulle slippa.. men icke. Det värsta mönstret av dom alla är ORMSKINN!.. finns ingenting snyggt med ormskinnsmönster varesig det är på plånböcker, skor, byxor, halsdukar, vantar. yeah you name it, det är ALDRIG OKEJ med ormskinnsmönster och vad får jag se? jo två klänningar med detta vidriga mönster.. svank-tribal-tatueringar + ormskinnsmönster, finns det någonting mer som skriker trailertrash?

3.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0