Love / Hate


Laptop´s .. jag måste vara den enda personen i världen som avskyr bärbara datorer.
jag gillar dom inte för fem öre, ändå sitter jag och skriver på en just nu. men det beror enbart på att min stationära dator valde att begå självmord genom att tända eld på sig själv.
Näe, laptops är rena rama dödsfällan för mig, jag är ganska duktig på att dricka / äta saker när jag sitter vid datorn så det är ju inte direkt någon hit att spilla det över datorn. Hur många har inte någon gång spillt någonting över sin laptop eller sitt tagentbord till en stationärdator?
Nej, laptops är igenting för mig MEN jag skulle vilja ha en sån där pytteliten laptop som får plats i väskan, som liknar ett gameboy.. en sån skulle jag dock vilja ha :)








Stationära Datorer .. det måste vara guds gåva till mig. helst ska dom vara rosa !!! jag googlade omkring på rosa datorer och hittade hur många fina som helst, är det inte bara att spraya en dator?
Jag vill ha tillbaka min gamla dator, jag är glad somfan över att hårddisken klarade sig och att allt värdelöst brann. Allt det viktiga finns det andra ord kvar! Men nu måste jag ändå spara ihop till en stationär så jag kan koppla in min hårddisk till den. åh vad ruinerad jag blir. varför fixade jag inte en ny dator när jag väl hade tio tusen på kontot? nä för det är roligare att köpa skitsaker för pengarna..tydligen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0