"Mina föräldrar"

Mina föräldrar.




Min Pappa
; heter Rolf Bäck och jobbar åt borlänge energi och kör sopbil , jajamensan min pappa tar hand om eran skit kan man säga :)
Han fyller 56år detta år och är helt klart världens bästa pappa!
Min pappa ser mig nog som hans lilla prinsessa än. Jag tror inte han vill inse att jag inte längre är 5 år utan är 22 år och kan klara mig själv. När jag var liten ville jag gifta mig med min pappa för att han var starkast i världen (haha trodde jag iallafall)
Det är nog ingen som kan förstå hur starkt band jag har till min pappa. Han är den absolut snällaste och varmaste personen jag någonsin har träffat.  Han säger heller väldigt sällan nej till mig, pekar jag på något tar pappa fram plånboken för att han tycker att jag förtjärnar det. Dock har jag blivit väldigt sträng när det kommer till såna saker, ifall jag och pappa är någonstans och ser någonting jag vill ha så säger jag det inte högt. Jag ska betala för mina saker själv och min pappa ska inte längre försörja mig. När jag var yngre pekade jag för pekandets skull kan man säga.
Min Pappa ställer upp i vårt och torrt och jag skulle aldrig tveka en sekund över att fråga honom om råd ifall jag har problem.
Jag är och förblir pappas lilla prinsessa, det vet jag!




Min Mamma; Heter Kerstin Nyberg , driver nu ett eget företag efter att ha jobbat 23 år på KappAhl!
Mamma driver nu sin egen firma som.. ja vad kallas de? möbeltapetserare / sadelmakare anyway hon syr om bilinredning till gamla bilar ( även nya ) , syr om klädsel på möbler osv. Nu ska jag berätta en sak för er som jag tror att INGEN annan tjej någonsin gjort.. jag har ALDRIG ALDRIG ALDRIG bråkat med min mamma, aldrig någonsin och jag skulle aldrig få för mig att skrika eller höja rösten åt min mamma heller. Jag och mamma har varit sams i de 22 åren jag har levt, hur ballt är inte det?
Min mamma är en person som alla gillar, alla mina kompisar tycker att hon är helball och hur mysig som helst och jag förstår dom. Min mamma är en utav mina bästa vänner och jag kan prata med henne om precis allting. Hon är den som har tröstat mig när jag varit som mest nere och hon är den som jag har upplevt dom absolut bästa stunderna i mitt liv med.
jag hoppas verkligen att jag blir som min egen mamma när jag själv får barn. Min mamma ger alla så otroligt mycket kärlek och hon ser ingenting ont i människor .
(om dom inte är riktigt elaka, då blir mamma som eld och lågor)



det var väl en bra beskrivning av mina föräldrar?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0