"Mina Syskon"

Mina syskon..

Jag har dock bara ett syskon.





Min storebror
Jag har en storebror som heter Andreas Nyberg och som är 25 år gammal.
Vi är inte lika någonstans.när jag var yngre sa min bror alltid att jag var adopterad. vem vet, jag kanske är det ? :P
Han jobbar som.. vafan jobbar han som? han jobbar iaf åt YIT, som rörkrökare eller nått sånt?
jag vet inte, fett med stålar tjänar han iallafall.
När jag och min bror var små så bråkade vi väldigt mycket. Eller han tyckte om att slåss och jag fick självklart aggera slagpåse.
Det bästa vi visste var att leka wrestling och jag fick alltid vara Hulk Hogan, en gång gick det lite för långt med våran lek.. Min bror skulle göra något slags "ninja-hopp" och bröt min arm! haha
Vi hade också en regel när det gällde att åka bil, först till garaget får sitta fram!
EN gång vann jag, det slutade med sju stygn i hakan eftersom jag snubblade (på mina oknytna skor) rätt in i tegelväggens kant och tror ni jag fick sitta fram? näeee.. jag fick ligga i baksätet med 25meter papper för att blodet sprutade.
Det bästa med min bror är att han är snäll. Nästan för snäll. jag vet att jag kan vända mig till honom ifall jag behöver någonting.
Kan berätta att min storebror också är väldigt väldigt blyg, och tystlåten (om han inte dricker sprit, då blir det ett jävla hålligång).
Det värsta med min bror är väl att 70% av borlänges brudar vill knulla honom, vilket jag inte gillar!!!
leave my brother alone.. Men vafan, med hans utseende kan han göra lesbiska brudar straighta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0