trött + hämtat paket.

ni anar inte hur trött jag är. att så få timmar kan ta kål på en.
promenad till skolan blev det idag stället för att åka brumbrumbil
religion är jäkligt intressant ämne har jag kommit fram till. finns så mycket att lära .
men gah vad jag har svårt med naturkunskapen, alla dessa atomer, molekyler och joner.
jag blir tokig
jag förstår nästan ingenting och vi ska hålla på med det ämnet EN månad till innan vi har prov.
påtal om prov så har jag ju skrivning imorgon kl ett.
hur ska det gå?
käpp rätt åt helvete, jag är så trött.. vill sova.. men sover jag en stund nu kan jag räkna med att vara uppe till fyra inatt.


nu har jag  även hämtat mitt paket som kom idag.
hoppas att allt sitter som det ska nu :)







Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan, undrar lite vad ni får lära er i religion? :)

2011-02-09 @ 20:48:34
Postat av: ellen

vart haru köpt topparna!?

2011-02-10 @ 15:50:55
URL: http://www.itsybitsyelenito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0