undra sa flundra.

jag har setat och funderat på en sak nu.
så fort jag yttrar mig om saker jag inte gillar så påstår folk att jag försöker provocera, hur kommer det sig?
är det inte meningen att jag ska kunna yttra mig i min egen blogg?

det har ingenting med att provocera å göra eftersom jag inte är en sån människa.
jag råkar bara vara en tös med otroligt starka åsikter och jag står mycket väl för det jag tycker.

ofta när man provocerar så vet man inte vad man pratar om och egentligen tycker man inte det man skriver.
men jag skriver precis vad fan jag tycker och tänker, det är det som många inte förstår.
jag provocerar INTE. jag yttrar mig bara.

den dagen jag börjar provocera, då säger jag till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0