"Vad är kärlek?"





Vad är kärlek?

herrejävlar vilken fråga.
ja du.. vad är kärlek..
Kärlek för mig är det absolut vackraste som finns. Det handlar om att kunna vara ärlig, att lita på en människa till ett hundra procent. Oavsett vad så vet man att personen alltid kommer att finnas där, även ifall man har såna bråk osv.
Kärlek för mig beskrivs också jävligt bra med två ord ; Vänner Och Kim!
Den kärleken jag har till mina vänner är obeskrivlig och jag skulle aldrig släppa greppet om dom, aldrig någonsin!
Kim är också den pojkvännen jag har känt starkast för. Jag ser en framtid med honom och han gör mig lycklig.
I vårat förhållande är vi ärliga, vi lägger inte ner tid på gammalt gagg som många i andra förhållanden gör.
Vi pratar t.ex inte om ex, vi ältar inte saker fram och tillbaka som många andra par gör.
vi lever NU och det förflutna ska inte påverka oss på något sätt. Iallafall inte mig.
Förr var jag otroligt svartsjuk och ville veta allting in i minsta detalj om personens ex , men med kim skiter jag fullständigt i hans ex, inte för att jag skulle kunna bli sårad utan för att det är Han & Jag nu. Vilket ingen annan person kan ändra på.
Kärlek är det starkaste och vackraste man kan känna för en människa.
Alla människor är värda att känna kärlek iallafall minst en gång i livet, tyvärr är det inte alla som får känna den vackra och underbara känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0