Varför började du blogga.

(jag gör inte som alla andra, jag kör listan lite när jag känner för istället för en grej per dag)

"Dag 2" – Varför började du blogga?

Eftersom jag alltid har tyckt om att skriva så började jag att blogga.
jag har alltid varit en person som skrivit dagböcker och som kunde skriva ut en hel dagbok på bara ett par dagar.
jag har kartongvis med dagböcker och jag måste få skriva av mig (nästan varje dag) för att jag ska må bra. Jag måste skriva ner det jag tycker och tänker för annars spricker jag.
det är som en slags terapi kan man väl säga.
sen tycker jag om att dela med mig av saker som gör mig glad ! det kan göra andra människor glada och det lär nog vara det bästa som finns.. att se andra människor lika glada som man själv känner sig.
Det är varför jag började blogga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0