Hahaha jag skrattar ihjäl mig tamefan




det har blivit SJUUUUUUUUUUUUKT POPULÄRT att tjejer gör burnbooks nu för tiden.
jag tycker att det är sjukt kul
so what om man har en massa bilder och skriver saker som inte är sant om folk?
precis som filmen i mean girls går boken ut på
att skaffa en burnbook och skriva en massa saker som är sant? vad du tycker och tänker om folk i stundens hetta? jaha , what ever floats your boat liksom!
Förstår faktiskt inte varför folk hatar mig så mycket efter den här "OMG EMMA HAR SKRIVIT EN BURNBOOK grej" som blev "publicerad" på bilddagboken.
Om det nu var min bok, varför har JAG då inte boken? var det en medhjälpare som kanske var med och gjorde boken men som ljuger och säger att HON INTE var med?
eller varför reagerar folk inte på att hon då har STULIT "min bok" ? jag tycker det är jävligt kul faktiskt
oavsett vad så vet jag vilka som är mina riktiga vänner och ni är det absolut bästa jag har ♥


har hittat lite olika tjejers bloggar en skriver såhär;
"asså jag ska oxå (som kissie) skapa en "burn book"
Någon dag då jag har tid! 
Jag måååste få skriva ut om alla jobbiga människor :)
För jag skriver minimalt om vad jag egentligen tycker om folk i min blogg,
för det blir alltid sånt liv i klassen ;)
thake this, haters."


En annan skriver:
"Jag är inte direkt personen som snackar skit om andra , så därför kom jag på den ultimata idén att jag hakar på trenden att skaffa en '' burnbook '' !! Smart va? OM jag ska vara totally honest så är jag faktiskt .. en bitch. Men visar inte det speciellt ofta o försöker vara så snäll som möjligt, så därför är det bra med en bok där jag kan vara hur elak jag vill! :D bra va? ;)"




Kommentarer
Postat av: Martin

Detta inlägget fick mig att också vilja skriva en "Burn Book", fast motsatsen.. typ "Quench Book"..? Vad är motsatsen till "Burn Book" egentligen? :P



P.S. "Mean Girls" var min favorit film för några år sedan.. Inte för att jag är gay, men för att Lindsay Lohan faktiskt var snygg då enligt mig ;)

2011-01-28 @ 19:32:39
URL: http://eas3r.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0