humöret är på topp.

sådär ja, nu är mitt humör på topp och jag har t.om lyckats att börja på min ena historia uppgift som jag har kvar att göra.
den ska dock inte vara inne förens den 20:e januari
men jag känner att jag vill vara klar med det innan jag börjar skolan (den 12:e)

Ena historiauppgiften finns det absolut inga bra hemsidor för så jag får nog skutta ner på biblioteket och kolla efter lite böcker.
jag gillar inte sånt här.. jag vill att allting ska finnas på internet, men icke sa nicke.

Nu ska jag gå ut och ta dagens första cigarett.
att dra ner på cigaretterna går jäkligt bra faktiskt (jag är stolt)
men stora prövningen blir när jag är hemma hos kim!.


(bjuder på en nyårsbild på mig & helena)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0