its like a dream.




Jag skulle kunna göra vad som helst för att klockan ska vara halv elva, jag vill sova NU!.
men går jag och lägger mig , så kommer jag att vakna halv ett inatt och vara jättepigg.
jag orkar verkligen inte hålla mig vaken.. hur ska detta gå?

Min väckarklocka står på 06.00 , hur tidigt är inte det?
Skolan börjar kl åtta och jag slutar.. halv tio?.. nio?? ah nått sånt iallafall
sen har jag inga fler lektioner på dagen, värd dag..

men jag och Anna ska åka till Emmaus med alla mina påsar med kläder.
min garderob eeeekar tom.. den är tom.. vet ni hur lycklig jag är?
det innebär ju bara att det är dags för MER SHOPPING , måste fylla upp garderoben igen:D
fördelen med att rensa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0