Jag tror det är dags att sova.

Nu har jag äntligen tvättat mitt vidriga hår, satt upp det i en hög lilla-my toffs och ska snart bädda ner mig och göra mig redo för att möta John Blund (jag hoppas han och jag är kompisar ikväll)

jag fick ett akut sug att färga mitt hår cp-dunder-mega-rosa. som jag hade förut, för länge länge sedan!
åhhh jag älskar rosa.


Om 12 timmar börjar min engelska-lektion, 10.00-13.00 (yeeey.. not)

sen kl halv tre ska jag och anna på föreläsning om Samhällskunskap B!

SEN efter det.. så är jag "långledig" igen..
jag gillar verkligen att jag är ledig VARENDA fredag!!!!


Ja just ja.. jag ska ALDRIG mer klippa lugg.. nu ska jag verkligen spara spara spara spaaaaara ut den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0