Queen Cry Baby!




sedan jag började med mina minipiller igen så har jag blivit en CryBaby!
dock inte dagligen som det kunde vara förut.
men nu lagras mina tårar och tillslut bara brister det.
Idag brast det.. medans jag och mamma åt mat. American Idol är LIVSFARLIGT.
jag gräääääääääääät så otroligt mycket när en tjej berättade om sin pappa som överlevt cancer.
åh vad jag grät.. och jag grät till folk som sjöng fint , (jag gråter ju aldrig till folks sångröster)
men oj oj oj vad jag grät.. skrattade..grät.skrattade. haha jag gillar när jag gråter samtidigt som jag är glad
det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Sturmbahnführer

Jag ler jämt av tanken på att du innerst inne vet hur jävla värdelös och äcklig du är :D

2011-01-27 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0