Välkommen till ditt förbestämda liv





jag och anna satt och diskuterade folks inredningar i hus / lägenheter, hur det avslöjar hur du är som person.
men jag har fan en liiiiten fundering.
hur kommer det sig att 90% av sveriges befolkning har det EXAKT LIKADANT..
slå upp en valfri sida i en MIO-katalog/ Ikea Katalog, så ser det ut hemma hos DIG. varför har ni det så?
det är samma sak som dom "kaffe-färgade" fondväggarna för ett par år sedan, så jäklans opersonligt.
i varenda hem så finns det ingenting som sticker ut så man ser "ahaaaa, det är så hon är".

det märks verkligen hur fega svenska folket är. Alla ska ha precis likadant för då kan ingen klaga på att det är "fult" hemma hos dom.
ta t.ex Anna, så fort du kommer in i hennes största rum i lägenheten möts du av en chock.. en vägg som skriker neongrönt, så jävla ballt.
det är megafärgklickar överallt. det är inrett på ett sätt man förstår att HON bor där och ingen annan.
jag försöker bara förstå hur ni folk tänker som har den där Chaslong-soffan, sidbordet från ikea för en billig slant och det förbannat vidriga Rya-wannabe-mattan.
'
Det värsta jag vet, det är folk som inte har någon personlig stil alls, att allting är köpt enbart för att det är "modern".


Kommentarer
Postat av: Linnsey

Hahahaha, jag har en ryamatta;) förbannat skönt att gå på ;)

2011-01-25 @ 11:00:05
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se
Postat av: Fez

jag har ying och yang matta och döskalle matta i mitt vardagsrum iaf :D

2011-01-25 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0