vi tjejer , vi kan vi!




jajamensan
jag gick upp till sara.. sjuk å eländig var jag.
gnällspiken emma var i farten, inge mat hade dom hemma (inte som jag ville ha iallafall)
sara var snäll och gjorde i ordning en soppa åt mig som smakade..KYCKLING.. och såg ut som en kastspya tagen från en kräftskiva. så vi beställde pizza istället.
sedan började alla våra parti-spel med chicago, 3 filmer såg vi på också.. Prinsessan & grodan, Matilda &.. någon highschool film som var bad ass^^

Nu sitter jag här. hoppas jag får mina kläder från halens imorgon.
och mitt paket som blev skickat med schenker?! fast jag bad om att det skulle bli postat med vanlig jävla postgrejs.
jösses.. att folk inte kan lära sig.

Nu ska jag snart krypa till sängs och titta på Nya Desperate Housewives.
imorgon ska jag KANSKE äta tacos med hanna ♥
måste även till bibblan imorgon och lämna tillbaka böcker.. dom lär inte vara glada på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0