Celebrity Rehab

ligger i min säng och tittar på Celebrity Rehab Season 3.
fyfan vad tragiskt det är med människor som fastnat i ett sånt stenhårt beroende att kroppen inte längre fungerar.
ni kanske tycker detta är tragiskt eller töntigt av mig, men nyss när en tjej på programmet fick ett s.k anfall så började jag storgrina, det var det vidrigaste jag någonsin har sett och det fick mig att inse hur farligt tunga droger verkligen är och att det inte är en dans på rosor att bli frisk från det.
att pumpa i sig en massa heroin förstör verkligen människor, totalt.

och inte nog med det, vilka otroligt tragiska historier folk har bakom sig.
vissa klarade inte av kändisskapet utan försökte fly in i någon slags låtsasvärld.
medans andra delade sprutor med sina föräldar, såldes , misshandlades av nära och kära , vissa hade t.om sexuella relationer med sina föräldrar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0