De här med tv program..

ibland förstår jag inte hur folk tänker.
har ni någon gång sett programmet cheaters som går på Tv11?

jag kollade på det häromdagen och jag tycker bilden talar för sig själv




Om man nu anser att man har ett "bra förhållande", varför är man då med i ett program som Cheaters?
iallafall så älskar jag att titta på programet.
inte för att jag "njuter" av att se folk bli bedragna, utan för att dom som är otrogna alltid har så jävla kassa bortförklaringar som "men jag är så stressad p.g.a mitt jobb, därför är jag otrogen"
eller "jag älskar henne mest av allt annat i hela världen, det finns bara en kvinna för mig och det är min fru"!

vafan är du då otrogen om du älskar henne och dyrkar den mark hon går på?!
otrohet är någonting som man ska stå för, det finns inga bortförklaringar. bara ren sanning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0