hatbrott är inte terrordåd

Sju steg bakåt för fitta om det är då själva fan.:
Kul att vi kan skratta åt varandra.

Yttrandefrihet är bra och det är kanon att du sätter ner foten för det du sa om Norge. Men yttrandefrihet innebär också att man kan få ett motargument och då bör man kunna svara på detta.

Väntar med spänning på att höra dig argumentera för att incidenten i Norge inte är ett terrorbrott trots att du nu har läst definitionen av begreppet "terrorism". Vad är t.ex. den avgörande skillnaden i motiv mellan det som hände i Norge och 9/11 som gör att inte båda är terrorism?

Under tiden kan jag be om ursäkt för att jag kallade dig utvecklingsstörd eftersom att du uppenbarligen tagit åt dig förvånansvärt hårt. Trodde inte att du tog så allvarligt på lite hårt ordbruk eftersom du själv skriver med rätt hårda ord exempelvis på din blogg.


sv; jag anser inte att det är terror han har gjort, utan ett hatbrott. terrorism är väl ändå när det ligger en organisation bakom det hela? en ynka liten människa gör inget som kan klassas under kategorin terror. (och nämn nu fan inte självmordsbombare eftersom dom ingår i en organisation). nope inge terror,enligt mig iallafall.

nej jag tog inte det minsta åt mig av vad du kallade mig. jag blev bara så chockad över hur en sån bra människa som du, som alltid har kunnat diskutera utan att kalla folk för det ena med det andra (oavsett hur förbannad du varit) går och sjunker så lågt och tar till personangrepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0