jag föddes också naken.

bara för att jag är en tjej med 25ton smink betyder inte det att jag vaknar upp med sminket, eller att jag föddes med det på.
folk blir chockade över att se mig osminkad eller pyttelite sminkad.
men se på fan, jag kan också ge fan i att lassa på tonvis med smink.
men jag trivs bättre råspacklad!
det har ingenting med att jag försöker dölja hur jag ser ut "naturligt".
jag ser smink som ett sätt att uttrycka "konst", eftersom det är en form av konst.
smink är kul, ju mer desto roligare.
och jag är en tjej som personligen tycker att jag passar i mycket smink.
men även i pyttelite / ingenting alls!

och när jag skriver att folk blir chockade så menar jag inte att dom blir chockade över att se hur jag ser ut "naturligt" utan dom verkar tro att jag aldrig kan visa mig ute utan smink.
herre min je.. säger jag bara. jag har inga problem alls med att gå ut osminkad
jag hade det förut, när jag var.. 14?.. men idag är jag en vuxen kvinna som skiter i vem fan som ser mig.
i dont care.
men en sak har jag tröttnat på, det är kommentarer som "du borde sminka dig mindre"
"du är mycket vackrare utan smink än med smink" osv..

och ni som skriver sånt; ni hade varit mycket bättre människor ifall ni hade varit stumma eller icke skrivkunniga!
puss på er












Kommentarer
Postat av: Sandraa

Den som har sagt att du passar i lite smink istället för att lägga flera ton, är bara avundsjuk för att du passar i så mycket smink! För det finns väldigt få som passar i mycket smink. Dom kan inte bära det, utan ser ut som en streetwalker. Fin är du varesig du har "ett ton" smink eller om du bara har lite mascara! <3

2011-07-16 @ 20:27:38
URL: http://theleadeer.blogg.se/
Postat av: Linnsey

damn kvinna vad fin du är! Du är en sån som passar i tamefan allt. Nejdå, jag är inte ett dugg avundsjuk..eller? ;)

2011-07-16 @ 21:38:38
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0