nemen oj oj oj oj , de osar brända bollar.

Sju steg bakåt för fitta om love and hate!:
Vad är det positiva med tvångssterilisering?
När skulle det vara en bra idé?

Jag är seriöst intresserad av detta eftersom jag själv enbart tycker att det är sjukt att någon annan skulle äga rätten till att bestämma över t.ex. min kropp.

Om det är lagligt med tvångssterilisering så måste den väl också utföras på av staten (du menar ju knappast att privatpersoner ska gå runt och sterilisera varandra). Eftersom att regeringen kan bytas ut väldigt lätt så skulle det skilja väldigt mycket vilka värderingar som styrde vem man fick ge sig på?

Vi har ofta vänsterregering i landet. Dom kanske skulle sterilisera dig? :)


sv;  alla värda att ha barn, sterelisering / kastrering borde vara tvångstillåtet av staten.
vi tar ett exempel, En man förgriper sig på barn kanske rent av gör dom gravida.. borde inte han kastreras direkt? egentligen inte, han borde avrättas.
det finns vissa människor där ute som absolut inte borde ha sex överhuvutaget, vissa kan inte ens ta hand om sig själva, hur ska dom då kunna ta hand om ett barn?!
pedofiler (manliga som kvinnliga) borde tvångs snippas direkt, bort med kulorna, hela fadderullan och kvinnorna borde dra ut livmodern med en rostig galge. visst det förebygger inte att dom begår brott igen, men jag hade inte planerat att släppa ut dom i samhället ändå ifall jag styrde och ställde.
En pedofil borde ruttna föralltid i fängelset, det är ingen människa enligt mig, det är ett brutalt jävla monster som aldrig någonsin skulle ha satt sin fot på denna jord.
avrättning eller sterelisering, mata dom gärna med kulorna / livmodern till lunch efter ingreppet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0