sötaste bloggaren någonsin!



kikade på storbloggaren isabelles.nu´s blogg och hon hade länkat till denna lilla sötnos.
hon är det SÖTASTE JAG SETT PÅ ÅRATAL!

hon beskriver sin egen blogg såhär;
"Jag heter Frida Waern som äger bloggen livmedfantasi, jag är en tjej på 10 år som bor i uppsala. Jag har en stor familj med rätt så många djur, Tidigare har jag bott i stockholm men flyttade till uppsala. Jag var frisk när jag föddes men när jag var 2 år så fick jag jätte jobbigt i ungefär ett halv år dom fick forska på en del utav min lunga och hittade en sjukdom  som heter Alveolärproteinos en väldigt ovanlig sjukdom.Men nu mår jag rätt bra men lever med min sjukdom om något eller om några år ska jag få nya lungor och leva ett friskt liv.  mina största intressen är shopping,bada,kompisar,och göra roliga saker :)"

kolla in hennes blogg;
http://livmedfantasi.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: fridadalvik

I vilket inlägg skriver Isabelle om den där söta tjejen, tacksam för svar!

2011-08-06 @ 22:28:09
URL: http://ffridadalvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0