Stygga Flickors Klubb.





jag är ju en typisk person som älskar att skratta åt folket i Jersey Shore.
Jag älskade även att titta på underbara tila tequila.. varför??
jo för att jag älskar att skratta åt folks enorma DRAMA - scener dom ställer till med.
inatt hittade jag en ny sån serie, som är betydligt värre.
Nämligen Stygga flickors klubb eller Bad Girls Club som den heter på engelska.
där kan vi snacka om att tjejerna verkligen slogs med varandra när dom blev förbannade.
i love that show!
så nu måste jag få tag på det.
tydligen så kollade vi på säsong 4.. och det finns 6 st
bara att börja kika från säsong 1 ;)


Kommentarer
Postat av: Kusin Sandra

Hahah ja dem är helt störda! Slåss för att någon andades typ :P

2011-07-05 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0