Thai mat står på menyn




är ni en sån som jag som älskar thaimat?
Yes yes yes, idag ska mamsen bjuda sin dotter på thaimat
eller var det moster som skulle bjuda oss?
anyway, jag är överlycklig .

jag gillar att "mat upplevelser"
jag skulle jättegärna vilja åka till japan och äta riktig sushi
indien och testa deras dunderstarka mat
frankrike och käka sniglar samt dricka ett glas champagne
osv..

jag är inte feg för att testa mat. man ska SMAKA, så har jag blivit uppfostrad.
smaka, sen får du yttra dig.
jag tänker tvinga i mina kids det ena med det andra bara för att dom ska få smaka.
tycker dom sedan inte om, ja då är det väl så. då behöver dom inte äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0