TvättNazisten.

jag är fasiken en tvätt-nazist.
vet inte varför men jag tycker orden beskriver mig så jädrans väl när det kommer till Mig + tvätt.
har precis hängt en omgång tvätt och tjoppat i en proppfull maskin med smutskläder
jag hatar att ta på smutsiga kläder som jag vet har legat i en tvättkorg.
lukten är vidrig och jag mår nästan lite dåligt när jag tar på kläderna.
jag tvättar alltid händerna efter jag har tagit på smuts tvätt.
för jag vill inte sprida vidare smutsen till dom rena kläderna.



och förresten, är jag den enda som misslyckas med att tvätta vitt?
blir typ... vitgrådassigt.. VARJE GÅNG
medans mamma alltid lyckas få det kristall vitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0