Visste du att..?

 

tänkte berätta lite onödig fakta om mig själv faktiskt, jädrans onödig fakta.
vissa kanske gillar onödigt vetande(som jag) andra kanske hatar det^^

1.jag älskar sex and the city men avskyr karraktären Carrie Bradshaw.
2. jag sover med 2 täcken, ett påslakan samt 4 kuddar när jag sover.
3.jag tycker att pannkakor är skitäckligt.
4. jag är totalt värdelös på att baka.
5.jag äter inte medicin när jag är sjuk.
6. hela den romantiska grejen med blommor och choklad kan få mig att spy.
7.blir rysligt förbannad när jag får höra om folks minimala problem t.ex; han ställde inte in mjölken innan han gick till jobbet.. *gnällgnällgnäll* GET A FUCKING GRIP WOMAN!
8.jag hatar färgen ljusblå men älskar rosa!
9. jag har alltid velat bli strippa.
10. jag vill klyva tungan
11. jag drömmer ofta mardrömmar !
12. jag är inte rädd för döden
13. jag har skadat mig allt för ofta på cykel!
14. jag är skit elak enligt många
15. jag är förbannat jävla otrevlig när jag dricker sprit!



Favoriter:
Filmer:  Armageddon
Tvprogram: ghost hunters (jag veet, jag är fjantig^^)
Musik: öhm..
Dryck: vatten
Kroppsdel (på kille):well.. ;)
Sport: HOCKEY
Plagg: spets (oavsett vad!)
Bok:  Trasig - Shy Keenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0