YEEEEY en anonym kommentar. vilken chock!





Anonym
om Århundradets töntigaste facebookgrupp!:
jag tror jag dör.

du påstår dig vara för homosexuellas rättigheter men röstar på det parti som vill inskränka deras rättigheter?

(om inte deras främlingsfientliga agenda var nog, men att du är rasist förvånar inte)

antingen är du bara jävligt dum eller så vette fan.


sv;de här gillar jag, för det här är verkligen en människa som varken vet bak eller fram på sig själv.
hur du än vrider och vänder på olika partier så kommer du aldrig tycka likadant till 100% som dom.det finns alltid någon fråga som du kanske inte håller med om osv.
här märker man att du inte har koll alls, bara för att man röstar på SD är man inte rasist.
men jag står med båda fötterna på jorden och säger rätt ut : NU RÄCKER DET med invandring i sverige och jag tycker absolut att vi ska minska på den.
Visster du t.ex att raparen KEN RING också har röstat på SD för att han vill slopa invandringen, är inte han neger? (eller oj förlåt, "mindre vit" / "mörkhyad". )
det är såna här människor jag snackar om, som inte har en susning om vad dom pratar om.
bara för att man röstar på SD så är man inte rasist.
bara för att man röstar rött betyder inte det att man kan vara homofob.
bara för att man röstar blått betyder inte det att man äger en takvåning i stockholm
och bara för att man röstar grönt betyder inte det att man är trädkramare!


Puss påååråeeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0