Chris Medina

herregud, jag tror jag inte har gråtit på länge eftersom mina tårar aldrig tar slut.
åh det gör ont både i kropp och själ när jag hör låten What are words

det här är den absolut finaste låten jag någonsin har hört.
texten är så vacker, musiken är magisk och hans röst är den vackraste.

Det som gör låten så otroligt speciell jämfört med alla andra "kärlekslåtar" är att den här handlar om riktig kärlek, sann kärlek och mänsklig styrka.

"Låten handlar om Chris flickvän som råkade ut för en bilolycka den 2 oktober 2009 och hamnade i koma. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris att låta henne leva och efter en och en halv månad så vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes och hennes närmsta bekantas liv."


jag kan verkligen inte

hålla tårarna borta..

kan ni?




Kommentarer
Postat av: Anastasia

SVAR: HAHAAHAHAHAHHAHAHAAH! Made my day

2011-06-15 @ 22:51:24
URL: http://mondoblog.se/anastasia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0