dagens humor.

Bella om Folk gillar inte hur jag tänker och jag gillar inte hur ni tänker, Okej?:
Sluta larva dig, din mupp. Klart jag inte funderar dagligen på om min man ska dö, det jag skrev var ett antagande om ditt s.k "hemmafruliv".. vet du ens vad ett antagande är? Jag tycker bara att du verkar ha en skev bild av hur en kvinna ska vara. Du skulle ju lika gärna konvertera till islam för du verkar ju vilja ha precis samma levnadsstandard som dem..

sv; gillar du inte mitt sätt att tänka behöver du inte heller läsa min blogg^^ så enkelt är det.
jag tycker att kvinnor ska göra kvinnosysslor och inte gnälla på att karlar är idioter osv.
kvinnan är minst lika jävla stor idiot isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0