en hel dags ledigt.

imorgon har jag en hel dags ledigt.
ingenting inbokat. bara fri tid.
hur ska jag spendera den på bästa sätt?
JO!

jag tänker vara egoistisk heeela dagen (om inte någon stackars vän vill komma hit och dricka upp vårat kaffe)
fixa håret, spackla hela ansiktet med någonting dagens ungdommar kallar för smink.
ska faktiskt testa svart läppstift. om jag fortfarande kan "bära upp det " för det kunne jag då tamefan när jag var 15 bast.
då gick det åt flera kajalpennor i månaden för att jag hade det överallt och ingenstans.
tur att man använder H&Ms egna kajal (helt klart den bästa)
egofota tänker jag också göra.
det är dags för en ny fräsch Header tycker jag.
ny profilbild lite här och var.
har tröttnat nå enormt på mina "gamla" bilder.
kanske t.om borde testa att locka håret..

ska jag gå upp några timmar tidigare också kanske?:D
nä nu får det räcka med tortyr. räcker väl med att jag ska försöka dra på mig ett läckert ansikte.. oi oi oi nu blev det körigt.
dags att bädda ner sig i sängen för att kika på ett par filmer som jag kan sova till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0