för mycket ..

Anonym om jag hatar fortfarande hästar?:
Hur mycket tror du ett ridhus kostar att bygga..?

sv: ja ett ridhus är ju inte gratis. men ring bygglov eller sofias änglar lr vad fan som helst och be dom RÄDDA DOM STACKARS HÄSTARNA?.
pinsamt att kräva en kommun på pengar för ett jävla ridhus.
julia skrev att hästarna inte passar att rida i alla klimat... men låt hästjävlaran vila under vintern då?
förövrigt så vet jag folk som rider utomhus dygnet runt, året om. och det funkar?
jag tror det är fryslortarna till småtjejer som har hästarna som klagar på lite kyla / snö.
lägg kommunens pengar på någonting vettigt istället som sjukvård och dylikt istället för att spika upp ett ridhus som ändå inte alla kommer ha råd att nyttja.

Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER

jag kommer från en liten småstad där det inte finns pengar till ridhus, fotbollsplaner, idrottsklubbar eller fritidsgårdar. Där ungdomarna inte har nåt att göra.



Det sups väldigt mycket där. Det begås också väldigt mycket småbrott.



Att lägga pengar på barn och ungdomar ÄR vettigt.



Det är sådana här inlägg som visar på hur otroligt okunnig du är om så mycket. Det handlar inte bara om åsikter (för där har du rätt i att inget är rätt eller fel) utan det faktum att du bildar dina åsikter utan att ha alla fakta eller förståelse kring problematiken.

2011-06-14 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0