Hedemoraweekend.

Imorgon åker vi till hedemora för att fira midsommar med Sami och Lisa-Marie.
ska bli  riktigt skönt att åka iväg lite och spendera tid med Sami aka Jacob från twilignt aka AKON!.
detta betyder ju alltså att jag måste till systemet idag.
ska invänta kim också .

han kommer hit senare idag eftersom det bara går direktbussar från borlänge imorgon och inte falun.
sen är det tydligen billigare ocskå ;)

Ska även leta efter lösögonfrans-limm på Lindex idag., vet inte ens om det finns men jag har för mig det.
vi kan ju alltid hoppas. FÖR JAG BEHÖVER VERKLIGEN DET

vet inte hur jag ska göra med mitt löshår riktigt.. om jag ska fixa det rakt igen eller om jag ska ha vågigt hår på midsommar..




En riktig midsommar

firas enbart i DALARNA!


Kommentarer
Postat av: anna

höhöhö har också varit på systääämet idag ;D

2011-06-23 @ 16:06:52
URL: http://www.backtoblackhair.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0