jag får inte :_(

Buhuuu jag får inte tycka att feministfittor är vidriga eller töntiga.
jag får inte tycka vad jag vill. alla är emot mig buhuuu.


careface säger jag bara.
LYSSNA PÅ VAD JAG FÖRSÖKER SÄGA.

JAG TYCKER INTE OM FEMINISTER som klankar ner på karlar .
KVINNORS RÄTT BLAH BLAH BLAH , erkänn istället att det ni försöker sträva efter är att vi ska byta plats.
att kvinnorna ska ha det BÄTTRE än karlarna, för det är precis de ni framstår som när ni klankar ner på dom.
ALLA MÄN ÄR SVIN SOM LÄSER SLITZ.
men herregud..
tjejer som förstorar brösten har fallit för MÄNNENS grupptryck.
wtf?


karlar som förstorar penisarna då?

har dom då fallit för feministernas grupptryck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0