Midsommar.






det är midsommar om ett par dagar.
och jag har inga planer alls om vad jag vill göra eller ska göra.
jag avskyr sånt här.
varenda jädrans år har jag haft stora planer på midsommar , men inte detta år.
min bästa vän Anna åker till sin sommarstuga , så henne fick jag räkna bort.
dom flesta jobbar, eller ska supa ner sig som svin eller ut och åka båt..


Ska jag alltså sitta hemma och laga mat, kika på film, som alla andra kvällar i veckan?
det här är ju lönlöst.
iallafall så ska jag inte peta på min bag in box eftersom den ska jag dricka slut på under peace and love, hemma hos Anna^^


vi har stora planer för peace and love helgen!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Hade mitt sommarkort räckt i hela jävla skit Sverige så hade jag kommit upp till dig utan att blinka! <3

2011-06-22 @ 21:00:40
URL: http://theleadeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0