Pretty Little Liars.




igår började jag kolla på en serie som heter pretty little liars som börjar att sändas i sverige nu på söndag.
jag kunde inte hålla mig och var tvungen att se serien NU!
jag är helt såld.. helt fast..
det är som desperate Housewives fast yngre brudar och mer spänning.


"I den perfekta lilla staden Rosewood döljer sig många mörka hemligheter. De fyra vännerna Aria, Spencer, Hanna och Emily börjar plötsligt få meddelanden från en okänd fiende, ett år efter att gruppens ledare Alison försvunnit. I dessa meddelanden hotas flickornas mörkaste hemligheter att avslöjas - hemligheter som bara Alison kände till. Men kan det verkligen vara Alison som hotar dem?"


det här är nog

faktiskt min nya favoritserie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0