Sälja Peace And Love Biljett?




jag är kluven
jag vet inte hur jag ska göra.

jag överväger att sälja min P&L biljett eftersom det inte finns ett enda band som jag hoppar av glädje för att se.
tråkigt nog eftersom det är enda veckan på året då borlänge verkligen känns kul.
men jag tycker inte att det är värt det.
och speciellt inte när jag behöver pengar mer än att unna mig en festival.


Så om någon vill köpa en biljett, hör av er. jag har dock inte bestämt mig än, men får jag höra bra pris-förslag så kommer jag nog inte att kunna motstå att sälja den.


Kommentarer
Postat av: Jessica Sundberg

Ska kim fortfarande gå?

Är det camping med? Vad har du tänk dig för pris? :)

2011-06-15 @ 21:59:31
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/
Postat av: LinaJosefinBerg svarar:

Jag är intresserad av att köpa en peace and love biljett beroende på vad det är för slags biljett !

2011-06-20 @ 17:09:04
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0