14 dagar kvar..



jag är så jävla nervös att jag kan kräkas.
jag är så rädd.
om 14 dagar smäller det.
min värsta mardröm..

jag ska till tandläkaren och jag är så förbannat rädd för tandläkaren.
När jag var liten gjorde jag vad som helst för att få slippa gå till tandläkaren, jag kunde t.om hoppa framför en buss enbart för att få slippa.
så rädd är jag för tandläkaren, varför vet jag inte.
jag har aldrig i hela mitt liv haft ett hål i en tand , men jag tror det beror på att jag alltid fick skäll när jag var där.
För jag hatade min tandställning jag hade (en sån där man skulle ha när man sover).
jag använde den aldrig eftersom jag inte såg någon anledning till att fixa mina tänder, jag tycker om mitt överbett och jag kan inte se mig utan det heller.
jag totalvägrade att använda tandställningen så jag "fejkade" ett bett i ett par år tills dom sa "nu behöver du inte använda den längre, se så fint bett du har"
hah om dom bara visste :)

Så nu räknar jag ner dagarna och imorgon är det JAG som går till apoteket och köper mig en ny fin tandborste (igen!!! tror jag köpt 4 tandborstar sen i mitten på januari) + ny tandkräm + tandtråd + munskölj!
jag ska göra allt dom här 14 dagarna som är kvar.. det ska inte finnas en fläck på mina tänder när jag lägger mig i stolen..

  • Haha en söt grej är iallafall att min tandläkare VET att jag är otroligt rädd för att gå dit. så efter varje besök tar hon fram en liten låda och jag får välja leksak, precis som när man var liten. Haha barnsligt men funkar bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0