Att planera.




planera är viktigt, tycker jag.
jag tycker om att storhandla.
är jag den enda människan som får ett lyckorus av att kliva in på citygross och tänka "nu jävlar ska vi handla".

Jag måste planera lite strax
eftersom jag kommer spendera ett par dagar hos kim så måste jag göra matlista, det är viktigt att min man får bra mat i magen eftersom han annars bara äter skräp när han är kvinnolös.

och citygross är den enda rätta butiken att handla ifrån ifall man har en man som älskar kött.

Dock har jag inte en jädrans aning om vad vi ska äta : /

Kommentarer
Postat av: Thirése

haha jag känner samma lyckorus jag också när jag går in i en stor affär och ska handla massa mat, och jag ÄLSKAR att packa upp alla varor!!! :D

2011-03-07 @ 16:00:36
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0