Jag vet, jag är barnslig!

jag har kikat runt på internetsidor efter påslakan, några tuffa.
och ni kan ju glömma alla dessa svensson påslakan som alla har från Ikea , eller dom från jysk med Kinatecken , Groooooooose är allt jag har att säga om dessa jäkla kinatecken.
Jag kär helt enkelt på den barnsliga grejen, DISNEY eller andra barnsligheter.
jag har hittat 4 stycken jag vill ha (men jag får bara köpa en)
Hur väljer man?

*det som passar bäst in på mitt rum?
*bäst in på min personlighet?
*det som är bäst för plånboken (billigast om ni inte förstod det)

osv..

för jag tycker ju om alla lika mycket..




Kommentarer
Postat av: Linnsey

Åh, barbapapa var sjukt söt, köp det;)

2011-03-29 @ 08:21:38
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se
Postat av: Astrid

BARBAPAPA är ett måste ♥

2012-01-28 @ 20:05:04
Postat av: Jennie

Jag tycker också om Disney saker....

2013-06-18 @ 03:47:17
URL: http://www.hemmetbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0