Peace and love, det var kul så länge det varade.



DISS!!!!!
I år blir det nog att jag säger tack och adjö till peace and love.
jag har nästan gått alla de år som de har funnits.

men i år floppar dom totalt, dom har inte släppt nå direkt storband som intresserar mig.
wow Journey, dom har EN hit..
resten är bara ren dynga som man (tyvärr) har sett allt för många gånger.
även fast jag alltid får biljetter gratis av Pappa så tar jag hellre biljetten och säljer den till någon söt jävel som verkligen vill gå istället.
jag planerar att bojkotta skiten OM dom inte kommer med något riktigt bra band.
sitter hellre och grillar , dricker öl med nära och kära i en park.
det låter som ett mysigare alternativ för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0