Pierre René , I Love You ♥





igår när jag var på lindex så kunde jag inte undgå att köpa 3 läppglans som fanns framme i kassan.
jag går lätt på såna där "fyndsaker" som ligger framme i kassan.
som vantar, läppglans, hårspray, hårsnoddar osv.
det gamla vanliga

Men eftersom jag hade köpt Pierre Renés ögonskugga förut så tänkte jag ge läppglansen ett försök.
köpte ett illrött, ett rosa-aktigt med glitter + ett i en ljusbrun nyans.
Jag måste tillbaka och köpa det röda igen. jag måste köpa på mig det IFALL det skulle ta slut.
jag kommer använda det flitigt
färgen är intensivt röd och glittrar som riktiga glamourläppar.

dom kostar 39kr stycker eller 3 för 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0