PRO har ringt.

PRO har ringt, tror dom sökte mig för att jag har verkligen en kärringstämpel på mig nu.
någonting jag gör varenda morgon är att gå in på väderkanalen.se och kolla vädret
visar det dåligt väder blir jag bitter, visar det fint väder blir jag glad.
jag planerar t.om vad jag ska göra beroende på vilket väder det är.
Ifall jag ser att det blir fint väder på en tisdag t.ex kan jag tänka; ahaaa, då kanske man ska sitta ute i solen, dricka kaffe, bäst jag hör av mig till någon redan nu och planerar in det (en vecka tidigare).

usch vad jag är gammal


På fredag är det första april, vilket jag anser vara den riktiga vårmånaden (inte mars som dom flesta andra tycker).
det kommer bli strålande väder på fredagen och då vill jag inte sitta inne, jag tänker nog göra någonting utomhus då, eftersom jag befinner mig hos kim så kommer det nog att bli en promenad, eller te på hans uteplats, någonting så länge jag får njuta lite av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0