Rosa löshår och huvudvärk.

jag har fortfarande en hemsk jäkla huvudvärk.
det gör ont ända ut i ögonen.

Jag och hanna pratade på msn och insåg att vi båda höll på att svälta ihjäl, vi beställde pizza.
hanna skuttade över så beställde vi.
när pizza gubben plingade på dörren fick hanna öppna och jag hålla i kattjäveln.
det första pizzagubben säger till hanna är "Har du flyttat?"
Det var nära att jag kissade på mig av skratt.
jag tror hanna behöver läggas in på pizza-rehab eller byta pizzeria.

jag har färgat mitt löshår, det är så fint så fint.
mitt eget hår är däremot förjävligt
har offrat en hårslinga , klippt av den och geggat in den i rosa hårfärg.
får se hur nyansen blir
ifall mitt hår är redo för rosa eller om jag får vänta ett tag till..

Nu vill jag bli av med huvudvärken så jag kan dricka lite vin ikväll..
Men fortsätter denna smärta stannar jag hemma under täcket. skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0