svar på tal lilla "anna"

Anna om Jag är trött på människor.:
Roligt att just du säger det, med tanke på att du inte allt för sällan skriver att du är söt snygg osv.
Eller det kanske inte räknas som skryt?


sv; åhfan, jag visste inte att det var fel att egoboosta sig. det ska man göra, att höja sitt självförtroende genom att säga att man är vacker är ingenting FEL!
ALLA är vackra på sitt sätt och det är ingenting man ska "gömma undan" enligt mig.
men att skryta om att man har det bättre än andra DET är fruktansvärt fel.

jag räknar då inte egoboost som skryt eftersom jag säger lika ofta till mina vänner hur vackra dom är som jag säger det till mig själv!!

va gulligt att ingen vågar stå för vem dom är när dom kommenterar

Kommentarer
Postat av: anna

egoboost is tha shiet ;)

2011-03-15 @ 03:09:14
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0