Vem är ansvarig för detta?

jag förstår inte vart alla saker kommer ifrån.
ju mer jag städar desto mer saker dyker upp.
jag skulle behöva en person med körkort+bil+släpkärra kom hit och körde iväg med en massa saker.
har en massa skräp jag vill bli av med.

jag har lessna på att städa, det är betydligt finare nu än vad det var innan, jag har ett golv:D
det är
ljusbrunt parkett golv, tänka sig. det fanns ett golv trotts allt.



borde jag fortsätta städa? eller ska jag fortsätta imorgon?
vågar man "fortsätta" imorgon , tänk om det inte blir av ?
jag behöver flyttkartonger också så jag kan rensa bland alla dessa jävla filmer jag inte vill ha kvar
borde skänka det till Ta-Till-Vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0