Flytta ihop

Jossan om dags att sova kanske?:
Lättast är väl och flytta ihop med din grabb? Som jag har förstått det så är det inte mer än två mil till Falun från din hemort.
Eller är det ett för stort steg och flytta hem i från?
ha det!

Sv; Wooooa, flytta ihop redan? ser vi ut som ett trailer trash förhållande? Att flytta ihop tidigt.. det misstaget gör jag fasiken aldrig om igen! vi har precis varit tillsammans i sju månader och vi har god tid på oss att flytta ihop, jag kan bita ihop med mina sömnproblem tills den dagen jag flyttar dit, absolut. Men att vara tillsammans nån månad å sedan flytta ihop.. yeah det håller sällan så jag tänker knappast riskera det.. sen bor jag ändå hos kim från torsdag-söndag/måndag.
Take it sloooow

Kommentarer
Postat av: fsfsffe

"ser vi ut som ett trailer trash förhållande" ehehehheee

2011-05-19 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0