förlåt, korkade läsare.

Anonym om När jag var lite..: Komiskt att du har bild på kött och skriver om att du aldrig skulle kunna bli vegetarian tillsammans med en bild på Pamela som är vegetarian och medlem i PETA.

Sen om du enbart skulle kunna leva på chips så skulle du faktiskt vara vegetarian.



1. vad har hennes livsval med att jag tycker hon är snygg att göra? jag skiter väl fullständigt i vilka föreningar hon är med i, det är hennes silikonpattar som tilltalar mig
2. tror du seriöst att jag skulle leva på chips? aldrig hört talas om ett billigt talesätt?


ibland har jag verkligen korkade läsare , det är bra att dom markerar sig själva som anonyma iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0